erilaisia
edelläkävijöitä
10+ Isännöinti
Olemme isännöinnin ammattilaisia, joille tärkeintä on tyytyväinen asiakas ja hyvin tehty työ.
Nykyaikainen toimintamallimme ja kattavat palvelumme tuovat aitoa lisäarvoa asiakasyhtiöillemme.
ASIOINTI
TALOYHTIÖSIVUT
Voit kirjautua taloyhtiösivuille suoraan tämän linkin kautta.
Haluatko lisätietoja? Tutustu palveluun tarkemmin tästä.
ISÄNNÖITSIJÄNTODISTUS
Tarvitsetko isännöitsijäntodistuksen? Tilaa se kätevästi suoraan tästä:
- Isännöitsijäntodistus ilman liitteitä (85,00€)
- Isännöitsijäntodistus liitteineen (85,00€)
PALVELUMME
ASIAT, JOTKA HOITUVAT - OIKEASTI
Talous
Kokonaisvaltainen palvelu: Vastikevalvonta, vuokrankanto, osto- ja myyntilaskujen käsittely, kirjanpito. Tilinpäätösten ja talousarvioehdotusten laatiminen.
Hallinto
Kaikki taloyhtiön hallinnolliset palvelut: asiakirjat, sopimukset, vakuutukset, varaukset ja vuorot, palveluverkoston hallinta.
Tekniikka
Teknisen elinkaaren hallinta. Kuntoarvioiden ja -tutkimusten teettäminen, vahinkotapaukset, korjaushankkeiden hallinnolliset tehtävät. Avainhallinnasta ja kulutusseurannasta huolehtiminen.
Asiakaspalvelu
Monikanavainen ja ripeä asiakaspalvelu. Asiakasyhtiöiden käytössä oma kattava sivusto + mobiilisovellus, jonka kautta löytyvät asiakirjat, tilaus- ja vikailmoituslomakkeet sekä asumisen tietopankki.
MEISTÄ
Haluamme tarjota asiakasyhtiöillemme aidosti hyvää isännöintiä. Ajat ja vaatimukset muuttuvat, eikä vanhentuneilla toimintamalleilla päästä enää aina hyvään lopputulokseen. Tästä syystä olemme miettineet useita alan vakiintuneita käytäntöjä puhtaalta pöydältä uusiksi.
Asiakas on meillä keskiössä ja kaikki tekeminen rakentuu parhaan palvelukokemuksen ympärille. Arvojamme ovatkin asiakaslähtöisyys ja ammattimaisuus, aito asioiden hoitaminen, sekä nykyaikaisuus ja jatkuva parantaminen.
ASIAKASLÄHTÖISYYS JA AMMATTIMAISUUS
Isännöitsijällä on aikaa asiakkailleen. Nopeat vasteajat ja jatkuva tiedottaminen asioiden etenemisestä. Hyvä ammatillinen osaaminen & halu oppia uutta.
ASIAT HOITUVAT
Nykyaikainen ja tehokas ketterän työnteon malli. Itsenäisyys ja vastuu omasta tekemisestä, yhteisön tuella. Mikään toimeksianto ei unohdu.
NYKYAIKAISUUS JA JATKUVA PARANTAMINEN
Työkalut ja työtavat ajan tasalla. Ei kaavoihin tai tapoihin kangistumista, ei uusien ratkaisujen pelkoa. Jatkuva kehittäminen ja kehittyminen.
“Menestyminen ei ole avain onnellisuuteen. Onnellisuus on avain menestymiseen. Jos pidät siitä mitä teet, onnistut varmasti.”
Herman CainTIIMI
KEITÄ ME OLEMME
TARINAMME
10+ Isännöinti Oy on perustettu kesällä 2015. Yrityksen nuoresta iästä huolimatta olemme jo saavuttaneet paljon: finalisti ”Vuoden Isännöintiyritys” v. 2017, finalisti ”Vuoden Isännöintiteko” v. 2017 ja Vuoden Isännöitsijä -palkinto yrityksen perustaja Sami Asujamaalle v. 2017.
Kevään 2020 aikana olimme aktiivisesti mukana kehittämässä alalle sopivia etäyhtiökokousjärjestelyjä, joista Kiinteistöalan Kustannus julkaisi oppaan ”Etäkokoukset taloyhtiössä – järjestä, osallistu, vaikuta”. Myöhemmin asunto-osakeyhtiölakia päivitettiin osin tämän ohjeistuksen pohjalta.
Olemme säännöllisesti alan tapahtumissa, webinaareissa ja koulutuksissa puhumassa ajankohtaisista teemoista. Mielestämme paras tapa pysyä kehityksen kärjessä on olla mukana näyttämässä yhteistä suuntaa.
Haluatko lisätietoja?
OTA YHTEYTTÄASIAKKAAMME KERTOVAT
”Asiantunteva ja aloitteellinen isännöitsijä, jonka kanssa asiat hoituu sovitun mukaisesti. Sijaistuksen aikanakin asiat ovat hoituneet hyvin, joten toimistolla kuviot on selvät. Mutkaton palvelu osakkaalle ja hallitukselle. Luotettavuus asioista, joita on sovittu tehtävän. Hallituksen puheenjohtajana voin olla varma, että päättämämme asiat toimeenpannaan ja hallitus pidetään myös kokousten välillä informoituna olennaisista asioista.”
”Hallituksen jäsenen näkökulmasta asiat ovat sujuneet erinomaisesti verrattuna aiempaan kokemukseemme isännöinnistä. Erityisesti arvostan sitä, että hommat ovat hoituneet ajoissa, ei ole tarvinnut muistutella. Myös hallituksen kokousten valmistelu ja yhtiökokousten valmistelu on hoidettu hyvin.”
”Asioiden hoito +
Vastausnopeus +”
”Osaa asiansa ja on ratkaisukeskeisissä asioissa edelläkävijä. Digitalisaation aikakaudella tarvitaan muuttuviin tilanteisiin ratkaisuja ja näitä tältä lafkalta löytyy.”
”Nykyaikaista. Aktiivista. Palveluhenkistä toimintaa. Digitaalisuus plussana mukana palvelussa. Antanut myös kuvan vahvasta ammattitaidosta. Olen erittäin tyytyväinen.”
”Asioiden hoitotapa on mutkatonta, ripeää ja osaavaa. Vastaa erinomaisesti niitä keskeisiä vaatimuksia, jotka itse olemme asettaneet hyvälle isännöinnille.”
”Ammattimaista ja modernia toimintaa. Keskittyy oikeasti tärkeisiin asioihin, eikä vaan pakolliseen vuosittaiseen “paperin pyöritykseen“, joka tosin sekin hoituu mallikkaasti ja tehokkaasti.”
YHTEYSTIEDOT
OSOITE
Mäkitorpantie 3 B,
00620 HELSINKI
Toimistolla ei ole päivystystä. Mikäli asian hoitaminen sitä edellyttää, sovithan käynnistäsi etukäteen.
PUHELIN (ark 9-11, 11.30-15)
asiakaspalvelu: 0207 1818 90
vastikevalvonta: 0207 1818 91
Maksulliset yritysnumerot.
Kts hintatiedot tästä. Perjantaisin puhelinnumero aukeaa klo 10.